.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه


* درحالي كه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي سخن از استيضاح وزير راه و ترابري به خاطر سقوط هواپيماي مسافربري در اروميه مي‌گويند، پايگاه خبري عصر ايران نوشت با توجه به استعفاي وزير كشور كويت به خاطر شكنجه شدن يك شهروند كويتي و استعفاي برادرزاده پادشاه عربستان از رياست سازمان ورزش و جوانان اين كشور به خاطر شكست تيم فوتبال عربستان در برابر سوريه و اردن، وزير راه ايران، رئيس سازمان هواپيمائي و شركت هما بايد از سمت‌هاي خود استعفا بدهند. اين پايگاه خبري تحليلي نوشت: آقايان! لااقل از كويتي‌ها و سعودي‌ها ياد بگيريد!
* مشاجرات مربوط به اتهامات متقابل معاون اول رئيس‌جمهور و مخالفان وي بالا گرفت. علي رضا زاكاني در گفت‌وگو با جهان با تاكيد بر اينكه همه در برابر قانون مساوي و مسوول هستند افزود: نبايد برخي رفتارها و سخن مسئولين اين تلقي را ايجاد كند كه عده‌اي خود را بالاتر از مردم مي‌دانند و حاضر نيستند در برابر قانون پاسخگو باشند. لذا معاون اول رئيس‌جمهور بايد بدور از جنجال و هياهو سياسي در مقابل قانون تمكين كرده و به اتهامات خود پاسخ دهد. وي گفت: از آقاي احمدي نژاد كه با شعار عدالتخواهي و شعار مبارزه با فساد شناخته شده اند، انتظار مي‌رود در رسيدگي به اتهامات معاون اول خود پيشقدم شوند. وي با تأكيد بر اين نكته كه رئيس‌جمهور نبايد اجازه دهد برخي سخنان غيرمنطقي و فراتر از قانون موجب تشتت و ابهام افكني سياسي در جامعه شود، افزود: رسيدگي به اتهامات آقاي رحيمي فارغ از نتيجه محاكمه و راي دادگاه مي‌تواند اعتماد عمومي به دولت و حاكميت را افزايش دهد. وي همچنين گفت: با توجه به برگزاري علني دادگاه آقاي نادران به خاطر شكايت معاون اول رئيس جمهور، لازم است دادگاه آقاي رحيمي نيز علني و بدور از جنجال و هياهو برگزار شود.
* محمدرضا رحيمي، معاون اول رئيس جمهور، در پاسخ به اظهارات برخي نمايندگان مجلس كه وي را متهم به فساد اقتصادي كرده‌اند واكنش نشان داد و متهم كنندگان را متهم به فساد اقتصادي كرد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، رحيمي يكي از اقدامات ارزشمندي كه در دولت نهم آغاز شد و هم اكنون نيز درحال پيگيري است را مبارزه با مفاسد اقتصادي دانست و گفت: "در كار گروه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي با بسياري از تخلفات اقتصادي، زمين خواري‌ها و معوقات بانكي مبارزه شده است كه اين اقدامات براي بسياري از متخلفان ناخوشايند بوده و به همين دليل به تهمت سازي و اتهام زني عليه معاون اول رئيس‌جمهور اقدام كرده‌اند." نكته جالب اينست كه حجت الاسلام غلامحسين اژه اي، سخنگوي قوه قضاييه در يك كنفرانس خبري با بيان اينكه اتهاماتي متوجه معاون اول رئيس‌جمهور است گفت وي بايد به اين اتهامات پاسخ دهد. قبل از دادستان نيز الياس نادران (نماينده مجلس) از رحيمي به عنوان رئيس باند خيابان فاطمي نام برده بود و احمد توكلي (نماينده مجلس) نيز در شبكه خبر و برخي رسانه‌هاي ديگر، رحيمي را متهم به فساد اقتصادي كرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.7 seconds.